Verkoop- en Verzendvoorwaarden webshop Stichting Dierennood.

Ruilen of annuleren

U heeft het recht om het gekochte artikel na uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Voor de actuele kosten daarvan, raadpleeg de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd dienen te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via: 
stichting.dierennood@outlook.com

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het door ons retour ontvangen product beschadigd zijn of als de verpakking dusdanig beschadigd is waardoor het product hersteld moet worden, dan kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus voorzichtig  en zorg ervoor dat deze bij een eventueel retour goed verpakt is.


Wilt u uw product ruilen?


Dat is eventueel mogelijk. U kunt hiervoor per email contact met ons opnemen via:
stichting.dierennood@outlook.com

Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product alsook de kosten voor het toezenden van het ruil-product en evt. het verschil in prijs.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 23.59 uur worden gedaan, proberen wij de volgende werkdag te verzenden.

Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen van de webshopartikelen zijn exclusief verzendkosten.

Verzendkosten

De verzendkosten worden vermeld in de webshop.


Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Dus ook dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:


Stichting Dierennood

Tel. 010-420 23 44
E-mail: info@dierennood.nl
Onze website is: https://dierennood.nl  

Adres van ons secretariaat:

Henri Dunantstraat 337 - 6441XK Brunssum (Zuid-Limburg)
KvK: 244 71 674
BTW: 8212 50 280

Garantie


Wij geven om onze producten, ze zijn met aandacht en liefde gemaakt. We doen vanzelfsprekend ons best om deze in topconditie aan u te kunnen leveren.

Toch kan het gebeuren dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat u een gebrek aan het product ontdekt bij het uitpakken van de bestelling.

Wanneer dit het geval is kunt u contact opnemen met
stichting.dierennood@outlook.com en zal geprobeerd worden om voor een goede oplossing zorg te dragen.

Klachten


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
info@dierennood.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via: 
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil   

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr   

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.